tiistai 31. elokuuta 2010

Hengailut ja svengailut

Viime päivinä en ole saanut aikaiseksi mitään. Toisaalta, pitääkö sitä aina olla niin olevinaan kiireinen ja tehokas? No ei. Tai ihan sama mulle.
Syöminen on ollut viime päivinä harrastuksistani rakkain, mutta yleinen hengaus on hyvällä kakkos-sijalla. Ei sovi myöskään unohtaa Hookuppia, jossa käväsin lauantaina.
Tungen tähän täysin päättömässä järjestyksessä kuvia kuluneilta päiviltä, koska kaikkiahan luonnollisesti kiinnostaa, mitä meikäläinen on hommaillut.

Kalju pää ja "edesmennyt" ja kivin hattu everest :(
Itse "massikeisari" :D
Salmiakeilla leikkimistä. Syödähän niitä ei voinut
Miten kivaa olis ollut hypätä tohon battery"patjalle" tuolt ylhäältä. No, kivaa. Entä jonottaminen? Ei niin kivaa.
Ruokaa..<3 No siis hyi. Never again!
Lakut maistuu kyllä. (ignooraa käsi)
Ja nämä

Buu
Tytöllä oli ihana neule
Dii ja loppuun vielä pose-pappa
Nonni! Mä jatkan iltaani näiden parissa
Ötyjäää ja hauskaa loppuiltaa tyypit! :)

Ps. Jätänkö näin turhat postaukset suosiolla väliin, vai lukeeko joku näitä? :D

-Ansku

13 kommenttia:

Maarit kirjoitti...

Minä luen!

Riikka kirjoitti...

Mä luen :D Noi turkinpippurilakut on ihan parhaita, nam!

Ansku kirjoitti...

Maarit ja Riikka: Nonii hyvä :)!

Ja turkkarit rulez :D

Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin luetaan! Älä vaan jätä väliin :D Kivaa että joku muukin yli kaksikymppinen katsoo muumeja kun mä :D

Anonyymi kirjoitti...

Mäki luen ! Nää on just kivoi postauksii :)

Ansku kirjoitti...

S: Hyvä! :) Joo. Poikaystävä pitää mua hulluna, kun katon tosissani muumeja. Muumit on jotenkin tosi inspiroivia ja mua kiehtoo se niiden kielenkäyttö. :D

Anonyymi: Heh, jee, bra.<:

Annamari kirjoitti...

Ihanaa kynsilakkaa tossa... Jonkun.. kädessä :D Onko Chanelin, tiäks? =)

Ansku kirjoitti...

Annamari: Hetkonenn..siis toi kulunut harmaa lakka? Se on H&M:stä ! Oliskin Chanelin :D

Unknown kirjoitti...

Wow love how you did your hair!!!

And that hat looks great on you.

Anonyymi kirjoitti...

http://fromlacetostuds.blogspot.com/2010/08/syksyn-parhaat.html
mistä toi karvaliivi on?

Ansku kirjoitti...

Jony: Thank you so much!<3

Anonyymi: Toi on Vilasta ja samaista liiviä löytyy vaaleen beigenäkin :)

Kirsten kirjoitti...

I love your hat!

Joanna M kirjoitti...

Just hyvä postaus! :)