maanantai 2. elokuuta 2010

Kymmenen sentin laukku

Heiii!
Tämä päivä olikin yllättäen vielä mun lomapäivä ja se on mennyt  juurikin telkkarin, koneen ja ruoan parissa. Mitä nyt käytiin aamupäivällä vähän kuvailemassa. Tässä tulos. :)

Mulle on tullut kamala hinku käyttää umpinaisia kenkiä. Mikä mua vaivaa?!
Hame - Indiska (vanha!)
Paita - Zara
Kengät - Dinsko
Laukku - Kirppis
Hattu - Pieces
Vyö - KappAhl

Joo älkää edes kysykö.. Onks mun hatussa linnunkakkaa hä?
Kuvailun jälkeen tehtiin sikahyvää mehua, joka mastu ihan jaffalta! Siihen tuli siis appelsiini mehutiivistettä ja kivennäisvettä. Namnam
Haha, huomattiin, että mun laukku on ihan samaa ainetta kuin pöytätabletit :D

Onko toi laukku muuten ihan kamala? Maksoin siitä aikoinaan 10 snt. Eipähän ollut hinnalla pilattu, eli ei haittaa vaikkei käyttöä niin olisikaan. Mä kyllä tykkään siitä!

Äsken katsottiin iltapalaksi Kauna 3. Oli aivan sairaan pelottava (nii mun mielestä:D)! Onks kukaan muu nähnyt tuota? Fuuu, tässä vähän pelottelua teillekin. Herkimpien ei varmaan kannata katsoa, vaikka ei tää traileri niin hirveen kauuhia olekaan



-Ansku

2 kommenttia:

Ronja kirjoitti...

se kirjoitetaan KappAhl:)

Ansku kirjoitti...

Aa okei, kiitos tiedosta! Korjaan ton :D