tiistai 3. elokuuta 2010

Yes, No, Maybe?

Noniiin nyt mä sain yhdisteltyä ne vaaleat bootsit jotenkin fiksusti jopa.
Musta noi on superkivat ja oon souu häpi, että ostin moiset.  Jos en olis niin tehnyt, niin kyllä olis kaduttanu! Kuvissa esiintyvä ruutupaita on Teemun, mut mä oon antanu itselleni luvan sen käyttämiseen. Onhan se sentään mun ostama :)

Meinasin viettää eilisen noissa vermeissä, mutta se, joka päättää säästä, ei ollut mun kanssa alkuunkaan samaa mieltä. Loppujenlopuks vedin pelkän lörttötopin päälle, kun oli hippasen turhan kuuma tossa pitkähihasessa. Enkä mä voinut ruutupaitaa poiskaan heittää, koska sillonhan koko asu olis tullut ihan tylsäksi. Mulle käy muuten usein noin, että jos oon kerrospukeutunut, niin en_vaan_voi ottaa sitä päälimäistä kerrosta veke, vaikka olis kuinka kuuma, koska sillon asu näyttäis tyhmältä. Toivottavasti edes joku on yhtä turhamainen kuin mä? Okei mä oon varmaan ainoo..:D

Parveke vinossa, syyttäkää kuvaajaa :D
Suht kämäsiä kuvia, mut noi kengät<3 Viitsiiköhän noita käyttää syksymmälläkin.. En mä ainakaan sateella uskalla, menevät kuitenkin pilalle aika sukkelaan, mikäli alan vesilätäköissä hyppimään. Sehän on tosiaan lempipuuhaani näin 21 vuotiaana, kyllä.

Mites toi asu, näyttänkö ihan landespedeltä? haha

Ps. rakastan noita kenkiä, mikäli kantani jäi jollekin epäselväksi. :D

-Ansku

4 kommenttia:

Vilma kirjoitti...

Poikakaverilta lainaaminen on parasta hah. Ja noi kengät on kyl ihanat!

Ansku kirjoitti...

Niiinpä on! Jeppistä kiitos :)

Paula kirjoitti...

you look great :)
that shorts fit you so well:)

have a nice day and don't forget to visit my blog!
kisses,
pawi.

Ansku kirjoitti...

Pawi :Thnx<3 Oh really? I hate my legs, so I'm a bit bemused now :D