keskiviikko 18. elokuuta 2010

Moi! t. shoppailuholisti

Moi!

Siis apuuva. Mun elämä ei oo varmaan ikinä ollut näin hektistä ja kiireistä. Tulin juuri äske kotiin. Eilen tulin tuntia myöhemmin. Ja aamulla olis herätys kuudelta. JEE. Pakko tehdä vielä 2985 juttua ennen sitä. No okei vaan viis.

Kuvasin äsken iltahämärässä mun pikkuostokset tältä päivältä. Ne eilisen isommat ostokset tulee sitten jossain vaiheessa. Noniin, mutta nyt shoppailuosioon (teretulemast shoppailuplokiini. jepa).

Ensimmäisenä PIPA! Viime talvena mulla oli näitä samaisia Carlingsin pipoja. Valkonen ja harmaa. Koska olen kohtalaisen hyvä hävittämään tavaroitani, eritoten pipoja ja lapasia, joutuivat ne kadotukseen ikuisiksi ajoiksi. Kyllä, molemmat lempparipipot ! Se oli surullista aikaa se.

Nyt onneksi ja luojan kiitos löysin samoja pipoja. Tosin ei värisinä, mutta eipä se mitään. Luulen että joudun tän "creme"sävysen lisäksi ostamaan mustan. Ja ehkä muitakin värejä..No kaikkia värejä tietty! Niin siinä ennen pitkää aina käy..:D
Kuvassa pipo näyttää hassulta, mutta se on varmaan mun pään vika.

Pipo on siis Carlingsista, jos jollekin jäi vielä epäselväksi. Kynsilakka ja tuplasormus from H&M ja lasit Accentista 2,90! Siellä on muunlaisiakin kivoja, värikkäitä arskoja tosi halvalla.

Tää alkaa lakkaamaan kynsiään tolla kivalla harmaalla lakalla.

Iltoja. :)

-Ansku

2 kommenttia:

Haidi kirjoitti...

sun blogi on kiva :) tykkään tyylistäs :)

Ansku kirjoitti...

Kiitokiitokiitooss :>>