tiistai 17. elokuuta 2010

ABC

Hehoi.

Päivittelen nyt spontaanisti näin aamuseiskalta, huhhu :D Käytiin Sunnuntai illalla abc:lla. Ai että on jännä elämä mulla!

Mummokuteet kirppikseltä.

Käytiin syömässä Hesplurkerin pehmikset. Sievästihän se kävi.
Oivoi.

Päädyttiin kiertelemään söpöön aapeesee-kauppaanki, kattokaa ny miten kivoja juttuja tuolla oli
Bambi-huulirasvaa, hienoja taskumatteja ja söpöjä kelloja. Nam. Pakko saada!

Hups, nyt mulla onkin jo kire töihin! Apua. Joo no mutta loppuun vielä "päivän ruoka" ::D:D
Haha joo ei, kyllä mä ihan syönkin. Eiköhän se ihan kuvistakin välity..Siis niistä mun kuvista :D

Nyt ainaki on kiire! Moro porot.

-Ansku

10 kommenttia:

Roadrunner kirjoitti...

Söpöt nuo kengät :)

http://walkingintheairr.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

Hyi yök mitä toi ruoka muka on??? :D

Ansku kirjoitti...

roadrunner: Kiitoskiitos :)

Anonyymi: Siis toi on salaattia? :D

Hanna kirjoitti...

Heippahei, löysin tieni ekaa kertaa tänne sun blogiisi ja täähän vaikuttaa tosi kivalta! :) Ihania asu-yhdistelmiä ja ihana tukka ja kaikki. :P Lukijoidun.

http://tallainen-pienitytto.blogspot.com/

Ansku kirjoitti...

Ai noo mutta senhän on kiva ! :> Lukijoiduppa :p

i hate early mornings kirjoitti...

hahaha kivoja taskumatteja, varsinkin tuo jekku-taskumatti! :)

Ansku kirjoitti...

ihem: hienosti lyhensin sun blogin nimen tähän :D Joo eiks oo :>

Claudet kirjoitti...

You look great, nice bag :) xoxo

Anonyymi kirjoitti...

ostin ihan samanlaisen vyön kirpparilta :D shorsit on ihanat...

-s-

Ansku kirjoitti...

Claudia: Thanks! :>>

Anonyymi: Aijjaa! Mä ostin ton vissiin kahdella eurolla kaupasta :D