sunnuntai 1. elokuuta 2010

STOPPI

Iltaa. (TAAS:D) Nyt tuli kuulkaas stoppi shoppailulle. Piste. Nää on mun ostamia vaatteita, joita en oo ehtinyt edes käyttämään vielä.
Niin ei mulla onneks tylsää ole ei! Pesin pidennyksetkin ja nyt yritän kuivatella niitä heiluttelemalla niitä aika-ajoin ilmassa :D N pitäis varmaan ripustaa pyykkinarulle tai jotain.

Käytiin yhtenä yönä Abc:lla kun mikään muu paikka ei ollut auki. Siellä oli kohtalaisen khuulit mukit!
Ei hyvää päivää, nyt meen kyllä nukkumaan!

Edit: Joo mä löysin vielä yhen kassillisen noita uusia ja käyttämättömiä vaatteita :D

-Ansku

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ohhoh..missäs ajassa olet tuollaisen määrän ostellut vaatteita? :D itsekin pitäisi viedä kirpparille "vanhoja vaatteita", että saa ostaa uusia tilalle :D. Suurin osa niistä täysin uusia tai vähän käytettyjä. Kiva blogi sulla,jään kyttäileen :)

Ansku kirjoitti...

Noo varmaan kahessa kuukaudessa noi on tulleet..:D Oonhan mä ostanut enemmänkin, mutta ne on olleet käytössä. Totesin tossa noita katellessa, että pitäis vähän hillitä tota ostelua ehkäpä :) Nyt lähiaikoina oon shoppaillut ihan eritysen paljon. Hups. :D Mutta joo kivaa ja kiitos ! :))

tellu kirjoitti...

No ohhoh, melkoinen kasa! ja vielä noin sieviä kaikki. <3

Ansku kirjoitti...

Tänkjuuu :) Ohan noita kertyny!