keskiviikko 25. elokuuta 2010

Huivi.. eikun pöytäliina?!

Kävin tänään taas kirpparilla! Mä oon löytänyt kirpputorit uudestaan. Ennen kävin paljon kirppareilla ja näytin sen seurauksena mummolta. Sen jälkeen oli ei kirppistä, vaan kauppaa vaihe. Nyt oon löytänyt kai sen "kultaisen keskitien". :D Onko muita, joilla on ollut tollasia "vaiheita" shoppailupaikkojen suhteen?
Ylläolevissa ihonpeittäjissä ja helyissä tein kirpisreissun, josta saaliiksi sain seuraavaa
Vaalean lila "huivi", joka ei ollutkaan huivi.. Kotona tajusin, että se oli pöytäliina! Vois värjätä hiukset ja hankkia tekoälyn.. Meinaan kuitenkin pitää sitä huivina, vai näkeekö tosta, että se on pöytäliina oikeesti? voi haha
Tässä löytö number tvoo eli alunperin Zarasta ostettu, ruskea lyhyemmän mallinen trenssi. En osaa käyttää sitä napitettuja, joten solmin sen vaan vyöllä. Tykkään, vaikka en tiedä onko tuo ihan mua.
Läpikuultava musta toppi, jossa edessä rusetti ja takana päällystetyt napit. Mun mielestä tuota voi tosin käyttää joko napit edessä tai takana, ihan miten tykkää.
Eurolla irtos vielä farkkushortsit. Perseenrumentavaa mallia, mutta hei, sehän on muotia?! Vai onko noi ihan supakamalat? :D

Kaikkiin meni yhteensä kymppi, mikä on noista ihan kelpo summa maksettavaksi, kun setissä oli takkikin mukana. I'm happy!

-Ansku

4 kommenttia:

Hanna ja Anni kirjoitti...

tosi hyvii löytöjä oot tehny ! <: kirppiksii kun vaan jaksaa kierrellä tarpeeks nii alkaa bongaa iha uudella tavalla kaikkii aarteita, mitkä ennen olis vaan ohittanu :) ainaki mulle kävi näin.

Ansku kirjoitti...

Juu kiitos, oon samaa mieltä! Mullekin kävi ennen niin, että tuli ohitettua kivojakin juttuja kun en tajunnut tonkia tarpeeksi. Nyt oon kuitenkin oppinu! :) Kaverit aina ihmettelee että "hei mistä pöydästä sä muka ton löysit?" :D

Anonyymi kirjoitti...

Missä kirpparilla sä aina käyt?! :) Ihania löytöjä, varsinkin noi sortsit ja toi toppi =)) !

Ansku kirjoitti...

Anonyymi: Hmm no se on aika syrjässä.. Täällä mun kylällä se on, kenttälän lähellä. Sanoo sulle tuskin mitään? :D