keskiviikko 4. elokuuta 2010

Valinnan vaikeus

Jepjep, moromoro, on se niin vaikeeta keksiä otsikkoa.
Mä tulin juuri Helsingistä. Kävin sielä moikkaamassa kaveria ja ehkä vähän shoppailemassakin. Siitä lisää huomenna.

Nyt asiaan. Haha okei, "asiaan" :D
Kaikki yksityiskohdat on mulle pukeutumisessa tosi tärkeitä. Niinpä joduin tänään valinnanvaikuden eteen.
Mulla oli näköjään värikäs-päivä, kun laitoin vanhan kukkamekkoni, johon oon aika rakastuksissani vieläkin. Ongelmana oli, etten osannut päättää, mitä laukkua tai/ja huivia käytän sen kanssa. Normaalisti olisin ottanut perus mustan laukun, mutta nyt hairahdin turkoosiin ja pinkkiin. Öhh? No niinpä.

Siiiis. Mikä näistä yhdistelmistä on paras, vai onko mikään?
Hame ja toppi plus..

1.Pinkki laukku
2. Turkoosi laukku
3. Pinkki huivi

Hame - Seppälä
Toppi - H&M
Kengät - Dinsko
Laukut - H&M
Korut - KappAhl ja Lindex

Korut ja kengäthän oli kaikissa samat. Ilmeistä ja naamoista en vastaanota kommentteja. Kiitos. :D
Mutta. Oliko kaikki kokonaisuudet liian värikkäitä vai miellyttikö joku?

Psst. Osallistukaa Cavan arvontaan täällä!

-Ansku

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

turkoosi laukku! näyttää niin raikkaalta=)

Essi kirjoitti...

pinkki laukku sopii mun mielestä parhaiten
:--)) turkoosi on liian räikeä tähän, se vie huomion pois hameesta. ja huivi on kyl muuten kiva mut se ei vaan jotenkaan sovi tähän :D

veera s. kirjoitti...

Mun mielestä pinkki huivi sopii parhaiten :)

Iina kirjoitti...

Turkoosi laukku! Kuten aiemmin jo sanottiin, niin ihanan raikas! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihmettelen vaan, että miksi siihen tarttee yhdistää joku noin räikeä asuste? Tumman ruskea pieni olkalaukku sopisi mielestäni täydellisesti. Noit kirkkaita yhdistelmiä käyttää nykyään teinit niin kovasti, et itse ainakin kierrän kaukaa :D

Ansku kirjoitti...

Kiitos mielipiteistä, eiks kaikki vaan vois olla samaa mieltä? :--D

Anonyymi: Mulla oli vain sellanen olo, että halusin pukeutua erityisen värikkäästi eilen :) Noita laukkuja olenkin yleensä käyttänyt vain kokomustan asukokonaisuuden kanssa, mutta nyt halusin "repästä", vaikka onhan toi omastakin mielestä ehkä vähän hölmön näköstä olla noin värikkäänä liikenteessä :D

Anni kirjoitti...

Mä tykkäsin tosta viimesestä jossa oli pinkkihuivi !! :)

Anonyymi kirjoitti...

Muistatko mitä noi sun kengät maksoi? kivat :)

Ansku kirjoitti...

FUTISHIRMU: :)jee

Anonyymi: Jaa a, mitähän noi nyt oli..Kai noi oli 44,90 :)

moikka:) kirjoitti...

pinkki laukku! ehdottomasti :) samat perustelut kun essillä

Ansku kirjoitti...

moikka:): Mä oon aika samoilla linjoilla ;>