torstai 2. syyskuuta 2010

Ikkuna-shoppailua nettikaupoissa

Apuuva. Nyt se iski tännekin. Flunssa meinaan. Päätä särkee niin paljon, että oksettaa ja nokka vuotaa yhtälailla, kuin meidän vanhan kämpän vanha kraana. Ei hyvä. Tosin mä oon päättänyt, että viimeistään lauantaina olen terve. Jokatapauksessa, ette siis joudu kärsimään mun asukuvista hetkeen, vaan saatte nauttia nettikauppa-bongailuistani. How great?! :D

Nelly
Oon ollut jo vuosia rakastunut "koulupuku-blazereihin", eikä mulla vieläkään ole yhtäkään. - vääryys.
Kuvassa näkyvä karvahässäkkä on viitta, eikä takki. How cool is that! Ei onneks yhtään ihana, eikä etenkään ihanan hintanen(150e). Ja kyllähän nuo muutkin vaatteet kelpaisi, ei siinä mitään.

H&M

Hei H&M:n henkilökunta. Voisitteko mitenkään tehdä nettikaupastanne epähoukuttelevamman. Nostaisitte hintoja ja tekisitte tilaamisesta äärimmäisen vaikeaa, niin ettei mun tarvitsis aina kuolailla (ja tilailla !!) sieltä kaikkea. Ok?
HUOM! Nyt hennesillä on niitä alle kympin farkkuja, mitä monet ovat blogeissaan hehkuttaneet. Kannattaa käydä kurkkaamassa, josko kokoja vielä olisi ;>

Topshop

Noniin ja Topshopistahan löytys vaikka mitä. Esimerkiks täydellinen liivi. Tarpeeksi maskuliininen ja pitkä malli ja vielä karvakauluksella. Kaikin puolin täydelllinen siis.
Kollarit mun on saatava! Ne näyttää yksinkertasesti laittoman hyviltä oikein yhdisteltynä.
Oiva malliesimerkki löytyy ainakin Kesäkuun Ellestä, jonka selailun jälkeen kollareista tuli mulle erittäin pahanlaatuinen päähänpinttymä. Vähän niinkuin uusista kumppareista ja neuleista ja ja..

ONLY

Käsi ylös kuka tiesi, että Onlyllä on nettikauppa? Mulla ei ole ikinä käynyt edes mielessä.
Ko. kaupassa valikoima ei ollut päätä huimaava, mutta jutut mitä löysin, ovat sitäkin söpömpiä. Semmosta.

Ettei kellekään jää epäselväksi; en tosiaan tilannut mitään noista, kunhan vaan kuolasin. Vaikka ei mulla tosiaan mitään sitä tilailua vastaan olisi.. Paitsi pankkitilin saldo. Se on aina mun ideoita vastaan!

Ps. Ei teillä sattuis olemaan ideoita tylsyyden tappamiseen? Postaus-ideoita tai muuta tekemistä? Jotain mitä voi tehdä kipeänä kotona. Oon bored.

-Ansku

9 kommenttia:

Maarit kirjoitti...

Kai sä voitit jo lotossa?>: D Voisit lähettää noita mullekkin jos se lottovoitto kolahti(::
Ja sitten, teeppäs joku mukava postaus, siinä sulle idea

Riikka kirjoitti...

Mä en tiennyt että onlyllä on nettikauppa! Noi kengät on ihan sairaan kivat, haluun ne.

Sanna kirjoitti...

Ohhoh.. jopas oot pistäny isolleen :D mistä tulla rahaa rittää?

Ansku kirjoitti...

Maarit: Apua ku ei kolahtanu ja niin mikä postaus? :D

Riikka: Jjoo! Ne on Piecesin :) Mutta niin siis tavallaan Onlyn. Kylläkyllä :D

Ansku kirjoitti...

Sanna: No nyt en kyllä ihan ymmärtänyt! Mutta siis en mä noita ostanut :D Tein kollaasit vaan

Maarit kirjoitti...

Voihan nenä :D Noh, jonkun lainen.
Mut voin pitää sun mielen virkeänä ja kommentoida turhaa>: D

Ansku kirjoitti...

Nonni! :D

Maarit kirjoitti...

Tämähän käy päivä työstä>: D

Sanna kirjoitti...

Aa.. mä luulin et olit tilannu noi kaikki :D no ei sit mitää, väärinkäsitys :)