tiistai 3. elokuuta 2010

Tilailuja

Iltaaa!:)

Voieii. Taaas tilasin jotain, vakken todellakaan saisi. Eihän tässä näin pitänyt käydä..

Nellyltä koriin lähti puolivahingossa Raren kengät. Nellyn sivuille eksyessäni, mulla oli tarkoitus vain selvittää, että paljonko olen velkaa Nellylle eli suomeksi: kuinka monet kengät voin vielä tilata laskulle. Sitten jotenkin vain, en tiedä miten..Klikkasin nämä ostoskoriin, sitten jouduinkin jo maksutavan valitsemis kohtaan ja sen jälkeen se punainen "TILAA" nappi sokaisi silmäni ja HUPS panoin sitä ja nyt ne on tilattu. Sainpahan ainakin selville sen, että kyllä - voin vielä tilata laskulle ! :D

Jos totta puhutaan, niin ihan oikeasti mä tilasin noi vahingossa..Uskokaa tai älkää. Oli vissiin joku jumitusvaihe menossa, kun en tajunnut koko asiaa. Ihan hienosti. Ensinnäkin. Täysin valkoset kengät näyttävät usein mielestäni muovisilta ja halvoilta. Lisäksi kyseisiin popoihin varmasti tulevia naarmuja ja tahroja on hankalaa - monesti jopa mahdotonta poistaa/peittää. Kolmanneksi noiden korko on niin ohut, että se menee väkisinkin katukivetyksen koloihin, ja koron "nahka"päällyste menee ruttuun, mikä tarkoittaa sitä, että kengät ovat piloilla. Fiksu ostos. Melkein.

Joo eikä se tilailu tähän loppunut ei..

Seuraava nettkauppa, mihin tein tilauksen (kyllä, niitä on 2..) on Ellos. Mä olen aina vihannut Ellosta. No en vihannut, mutta harvemmin sieltä mitään löytyy. Hinnat ovat suhteessa laatuun kalliit, sivut rumat ja vaatteet tylsästi esillä. Kyseinen kauppa tursuaa mukamuodikkaita ryysyjä! En kestä. Monet kerrat olen miettinyt, että kuka siellä asioi? Lisäksi mua on tavallaan "myötäharmittanut" se, että jotkut maksavat esim. Elloksen oman merkin vaatteista kolminkertaisen hinnan verrattuna esim Hennesin nettikauppaan. Ovatko Elloksen vaatteet muka niin laadukkaita? En usko. Tämä on siis mun näkemys ja mielipide kyseisestä kaupasta.

Niin tosiaan. Sanoin alussa, että tein tilauksen sinne. Kyllä. Uskomatonta mutta totta, eikö vain. Poikkeuksiakin Ellokselta näköjään löytyy. Löysin aleosastolta mainiot pöksyt. Onko nämä nyt sitten ne haaremit, mun mielestä ei. - who knows?
T. muotiasiantuntija :D

Viilliinnyin oikein ja tein sen kunniaksi kollaasin, josta en osannut tehdä oikean kokoista, saati kirjoittaa siihen. Go me!
Housut ja ympyrähuivi Ellokselta, muut Forever21
Housut on siis tietenkin kuvassa näkyvät harmaat "lökärit" nauhavyöllä. Hintaa niillä oli parikymppiä. Pienin toimitettava tilaus on Elloksella 25e, niin olihan se toi vaalean persikkainen huivi nakattava tilauksen jatkeeksi. :)

Ensin oli täysin sitä mieltä, ettei kyseessä olevien pökien kanssa ei missään nimessä voi käyttää muita kenkiä, kuin korkkareita. Pitkän harkinnan jälkeen tulin yllättäen siihen tulokseen, että voisihan söpöt balleriinat sopia asuun ihan yhtä hyvin, ellei jopa paremmin. Yhdistäisin housut perustoppiin ja vyötärölle asti ulottuvaan takkiin.

Voisin pikkuhiljaa lopetella. Kukaan tuskin jaksaa lukea näin pitkiä tekstejä, jos kirjoittajana toimin minä. :D

-Ansku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi huivi ei oo sit nui vaalee mitä kuvassa..paljo tummempi ja näytti ihan oranssilta..oli aika pettymys kun paketti saapui.. :/

Ansku kirjoitti...

Eikä? Oikeesti. Hö! :S Kiitos kun keroit, niin en sitten pety niin paljon, kun paketti saapuu :)