perjantai 6. elokuuta 2010

Olis vähän asiaa

Noniin. Mä tulin juuri harkoista ja suihkun kautta pamahdin tähän koneelle nyt. Kohta laitan niitä kuvia, niinkun lupasin, mutta nyt olis vähän asiaa. Tänään on ollut sangen tapahtumarikas päivä (mun mittakaavassa ainaki :D).
Mm. näinkin jänniä juttuja tapahtui:

- olin Martina Aitolehti kakkosen kanssa samalla tanssitunnilla. Joo siis se ei ollu Martsa, vaan joku sen kaksoisolento. Onks sillä siskoa tai mitään?

- Ne Kampissa hortoilevat Amnesty-heebot yrittää herättää AINA juuuri minun, meikäläisen, mun huomioni!! Kun kävelen Kampista Forumille päin, nään jäpät siinä sadan metrin päässä heti ulos kampista astuttuani, eikä ne silloin edes yritä kalastella ohikävelijöiden huomiota.
Mutta eiköhän heti sitten kun minä niiden kohalle osun, niin rupee juttua ja hihasta repijöitä tulemaan niin maan pirusti!
Siis näytänkö mä niin nuorelta/kiltiltä/helposti lähestyttävältä ja iloselta, että oon niille ns. Helppo saalis? :D Kun eivät he tosiaan muita näytä pysäyttelevän kuin mua, tää oli nyt kolmas päivä peräkkäin, kun ne hyökkää oikein porukalla mun kimppuun! Siis kuvittelenko mä muka vaan?
Noo jokatapauksessa, hyvällä asiallahan ne on, en mä sillä. Rupee vaan pikkuhiljaa ärsyttämään.

-Kävelin vahingossa suoraan toista ihmistä päin! Onneksi kyseessä oli pehmeä henkilö :---D hah

-Ansku

2 kommenttia:

moikka:) kirjoitti...

onneksi kyseessä oli pehmeä henkilö :D hahhhha ei ehkä hienotunteisemmi vois sanoo :D

Ansku kirjoitti...

Höhö niipä :D