maanantai 30. elokuuta 2010

No nyt on hjuva fiiwis!

Nyt tulee avautumista. Siis voi V*TTU, että ottaa pannuun. Olin lauantaina Helsingissä rilluttelemassa.
Ensin oli reissu Sports Academyyn ja lopulta sain raahattua itseni Tiikeriinkin. Se oli kauhee kokemus..Toi The Tiger meinaan..:D Joo ei siitä sen enempää, hauskaa oli enivei.
Siinä puol 4 aikaan olinkin jo Kampissa torkkumassa ja odottamassa bussia kotiin.
Ja mitä sillä aikaa kävi, kun meikäläinen nukku?! No joku varasti ehkä mun khuuleimman ( nahkasen) hatun ikinä! Siis vei päästä kun nukuin. Jo on törkeetä! Oon vieläkin niin vihanen!! Arrh.

Jos näätte mustan, nahkasen hatun jollain, niin repikää se vaikka väkivalloin ko. henkilön päästä ja lähettäkää mulle. Oon siis tosissani.Oikeesti.

Nyt ilosempiin aiheisiin, eli eiliseen. Eilinen oli ihana, elämä oli good ja sitä rataa. Ostin tämmösen vehkeen
Mun hiukset on luonnostaan suorat ja todella ohuet. Pakkohan mun oli ostaa tämä Wolumaster-vekotin, jotta saisin jotain tolkkua tähän päähän.

Kyseessähän on kreppiraudan tapainen laite, jolla hiukset käsitellään ("krepataan") mahdollisimman tyvestä ja päälimmäiset hiukset jätetään kokonaan käsittelemättä. Niin saa jär-kyt-tä-vän tuuhean ja muhkean kampauksen. Nii siis jos vaan osaa käyttää oikein. "Krepatun" kohdan ei missään nimessä kuulu näkyä!

Kokeilin tätä jo illalla ja totesin, että toimii! Ei tää ihmeitä tee ei, mutta kohottaa hiuksia ihan näkyvästi. :) jes. Oon tyytyväinen tähän!

Mitäs vielä. Sekavan postauksen kruunaa tietenkin päivän asu, joka päällä kävin niinkin eksoottisessa paikassa, kuin Hesburger.

Kaikki vanhemmat ihmiset meinas pudottaa silmänsä päästä eilen, kun kuljin kylillä noissa vermeissä.. Niin kivaa herättää hämmennystä, haha! :D

Onko kukaan muu kokeillut volyymimasteria tai joutunut mummokyyläyksen kohteeksi?

Mää meen syömään riisisuklaata, vaikka en edes tykkää suklaasta. Moro!

-Ansku

9 kommenttia:

Iines kirjoitti...

mulla on toi volumaster, ostin joskus siis varmaan pari vuotta sitten kun toi tuli markkinoille, mut ei oo kauheesti tullu käytettyä. Mietinkin et myisin sen ehkä pois. Onhan se oikeesti ihan kätevä ja ostattaa tosi hyvin tyveä, varsinkin jos samalla tupeeraa sitä samaa osiota, mut pitää just varoa ettei niitä kreppikohtia näy sieltä hiusten läpi :D

brita kirjoitti...

hieman viihdyttävä tuo ajatus että joku vie hatun päästä :'DD vaikka onhan se kans tosi törkeää.

mullakin on tuo volumasterin ja kyllähän se toimii, oon vaan tosi laiska tekemään tukalle mitään.

kiva muuten nähdä asu, jossa on tuollaiset pitkävartiset sukat, kun mullakin on sellaiset, mutta oon ihan hukassa sen kanssa että miten niitä käyttäisi.

Anonyymi kirjoitti...

Nyt on kyllä ihan liian paljon tapahtumaa tossa asussa.voisit karsia jotain pois ni toimis paremmin :)

Sanna kirjoitti...

Ihana blogi sulla :) läysin tän eilen ja oon kohta selannu läpi sun kaikki vanhat merkinnät. Ihania vaatteita sulla <3

Ansku kirjoitti...

ixdu: Joo älä, kauheen näköstä se, jos ne "afrot" näkyy päälihiusten läpi! Oon muuten nähny jollain silleen..:D Mietin kanssa, että jaksankohan tota vekotinta käyttää, mut kyllä mä uskon, kun se on niin helppo!

brita: Joo mäkin mietin, että vissiin ollu hauskaa sillä hatunviejällä ku toinen vaan nukkuu erittäin spurgahtavasti kampin lattialla :D Minkäs teet ku väsytti. Käytä sukkias ihmeessä, mä ainakin tykkään noista pitkistä ihan kauheesti! Vaikkei ne mua niin imartelekkaan :>

Anonyymi: Olihan toi asu vähän teatraalinen, ku äitikin luuli, että oon naamiaisista tulossa. Mä kyllä tykkään, kun asussa on paljon kaikkea! Tosin korut tossa kokonaisuudessa olis olleet munkin mielestä jo vähän liikaa :)siks en niitä nyt laittanutkaan.

Sanna: Aijjaa ja oho.Niin ja kiitos toki! :>>

Annamari kirjoitti...

AIKAS törkeetä tommonen hattuvarkaus :o Löysin just sun blogin ja oon selaillu vanhoja postauksia. Vaikuttaa tosi hyvältä, jään ehdottomasti seurailemaan! :)

Ansku kirjoitti...

Annamari: Sanos muuta! Ja voi kiitos hurjasti :) Hah, meillä on muuten täysin sama nimi :D

naaG kirjoitti...

Wau, kiva tyyli!:D

Ansku kirjoitti...

naaG: Haha, kiitos kai! :D Olihan toi asu vähän yliampuva, mut tykkäsin siitä eniveis :)