torstai 12. elokuuta 2010

Vaatekriisiä

Jeee mun elloksen tilaus tuli tänään ja se oli kokonaisuudessaa tosi mieluinen :) vaikka vaan kaks tuotetta tulikin. Muuten mulla on ollut niiin tylsä päivä oikeesti! Sen "kunniaksi" kuvailin juttuja, joiden ansiosta syksy ei olekaan ihan-niin-kamala vuodenaika. "Löydöt" omasta kaapista
Älkää nyt lyökö, mutta mä ihan oikeesti kaipaan syksyä, jotta voisin pukeutua vähän erilailla ja enemmän. Helteillä kun ei vaatekerroksia niin giganttisia määriä tarvita. Haluan käyttää shortseja ja hameita söpöjen sukkisten ja ylipolven-sukkien kanssa, kerrostaa ohuita kankaita monta päällekkäin, heittää takin tai jakun niskaan, käyttää legareita ja housuja (!!) ja ennenkaikkea mulle maistuis toi ketjulaukku uusien konjakin väristen nilkkureiden kera.

Nilkkureista puheenollen, mulla ei ole tässä "syyskenkiä", kun ne on vielä varastossa odottamassa viileämpiä kelejä. :)

Ostoslistalta löytyy vielä aika monta juttua:
-Neulemekkoja
-Neuletakkeja (Mulla on vaan pari!)
-Saappaita
-Sukkahousuja
-Hattuja/pipoja

Huuh, ihan kauhee vaatekriisi ollu koko päivän, kun tajusin, ettei mulla_ole_syysvaatteita! Nojoo on, esimerkiks noi yllä olevat ja paaaljon muita, mutta monet niistä on sellasia, jotka ei oikein sytytä enää. Mitä mä teen. Antakaa shoppailurahaa mulle jooko!

Nyt tää lähtis nyt haaveilemaan uusista vaatteista..:D

-Ansku

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Moikka, kysyit Tyylitaivaassa millon oon ostanu mun ruutujumpsuitin, ostin sen kesäkuussa 10 eurolla ku oli alessa :) Niitä myytiin Divided osastolla :) Ihana blogi muuten! :)

Ansku kirjoitti...

Ai no voihan perhana! Nyt niitä tuskin enää on. Eipä ollu pahan hintanen ees. :) Voi kiitos :>