sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Siideriä ja Forever21 - pohdintaa

Iltaa ihmiset.
Torstai-illalla meillä oli tarkoitus käydä naapurikaupungissa jätskillä. Ensin meinattiin mennä rantaan nauttimaan ilta-auringosta, mutta eihän siitä mitään tullut! Siellä oli joku tapahtuma ja ihmisiä tuli joka tuutista, joten ei me siellä kauaa jaksettu hengailla (eikä svengailla :D).

Jätskille meno olisi tosiaan ollut kova sana, mutta jostain kumman syystä kattoterassi houkutteli astetta enemmän haha



 

Hattu - Seppälä
Toppi - Zara
Hame - Gina
Kengät - H&M
Polvet, naama, haba ja maha on tosiaan ihan omasta takaa




Oon puhunut yhden kaverin kanssa kohta pari kuukautta kimppatilauksen tekemisestä Forever21:lle.Vihdoin voisi senkin toteuttaa! Kävin äsken katselemassa kyseisen putiikin ihanuuksia ja näitä (JA MONIA MUITA) voisin harkita klikkaavani ostoskoriinkin. Mulla ei ole vielä mitään kuvanmuokkausohjelmaa, joten kollaasin teko ei onnaa nyt




Noi kaikki kengät olis sitte pakkosaada-listalla. Tuo shortsipuku kyllä epäilyttää, tuskin sitä uskallan tilata, ei toi ole ihan mun tyylinen ja tuskin edes istuisi mun päälle. Takki on lyhythihaisuutensa vuoksi epäkäytännöllinen, muttakun onhan toi sen väri ja malli jotenkin niiiin söpö.

Ainiin hei. Forever21:n mallina komeilee tai siis kauneilee Fashion Toastin Rumi!

Ei mulla muuta, oon aika poikki tän kuumuuden takia joten voisinpa harkita päikkäreitä tähän väliin.

Kivaa Sunnuntai-iltaa!

Ei kommentteja: