perjantai 23. heinäkuuta 2010

Puuterin sävyjä

Iltaa!

Noniin. Vihdoin sain kuvattua muutaman uutuuden tänne. Tykkään ihan mielettömästi nuden ja puuterin sävyistä vaatteissa, as u can see.
Kahdesta ensimmäisestä vaatteesta mulle tuli heti mieleen eräs tyttö, jonka blogia olen lukenut niin kauan kuin muistan. Ja se tyttö on tietenkin Lintu!

Ja eikun asiaan.

1. Mä katselin tätä Hennesin nettikaupassa jo kuukausia sitten, mutta totesin, ettei tämä ole tyyliseni ja jotenkin niin juhlava, etten osaisi käyttää. Mutta mitä tapatuu, kun kaula-aukossa hilluu punainen lappu, missä lukee tuotteen hinta, 5 euroa! Ostan. Onhan tämä tooodella suuri ainakin kokolapun mukaan, mutta päällä kiva löysempänäkin.

2. Tämäkin lähti kassan kautta kotiin. Lepakkohihainen nätin värinen neule. Miks mä tän kauppaankaan olisin jättänyt. Tän oikea hinta olisi ollut 29,90, mutta irtos kolmella eurolla. Ei paha diili ollenkaan ;>
3. Viimeisenä - vaan ei vähäisimpänä tämä. Ihana.
Pitihän samaista väriä tunkea pienissä määrin vielä päivän asuunkin!
 Toppi - joku ikivanha
Hame, tossut ja huivi - H&M
Vyö - kirppis
Laukku - Aleksi13

Mun oli tarkoitus oikeastaan palauttaa tuo hame ja huivi, jotka kuoriutuivat Hennesin paketista. Joo niin oli takotus, mutta oho, nyt on mennyt jo 16 päivää siitä, kun paketti tuli. No eihän ne siellä enää mitään palautuksia hyväksy. En siis voinut muuta, kuin pitää noi. Joo no mutta eihän siinä mitään :D

Joku toivoi ruokakuvia, joten tässä tulee
Ei mutta ihan oikeesti, tollasia on tullut syötyä kohtalaisen ahkeraan tahtiin. Toi on muuten parasta jätskiä heti Classic kermatoffeen jälkeen!

Nyt voisin alkaa miettimään vaatteita huomiselle illalle.

Moikkaa!

Ps. Muistakaa kuunnella tätä

2 kommenttia:

Iina-Maria kirjoitti...

Hyvä, ettet palauttanut hametta ja huivia. Näyttävät nimittäin tosi kivoilta!

Ja mä ainakin muistan kuunnella kyseistä biisiä! Oon popittanut sitä kotona varmaan kuukauden putkeen. Huhhuh, ihan loistava!

Ansku kirjoitti...

Joo, tosiaan loistava on ja mäkin oon kuunnellut tota jo tooosi kauan, enkä vieläkään oo kyllästynyt!

Kiitos, mustakin noi uutuudet on tosi kivoja. En tiedä mikä mua vaivasi, kun meinasin ne palauttaa :D