sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Kosmetiikkaa

Moi!

Mun aamu alkoi ihan kamalalla tavalla! Heti kun heräsin, kaivoin laukkuani ja tajusin, että mun bussikortti on kadonnut. Etsin sitä paniikissa joka paikasta, mutta en löytänyt. Ai että otti päähän. PALJON. Kortti maksoi kuitenkin yli 200, enkä ollut ehtinyt käyttää sitä kuin muutaman kerran vasta. Sekavassa tilassa tajusin kuitenkin pyytää Teemulta, josko tämä kävisi kauppareissulla etsimässä sitä. Vaikka olin varma, ettei korttia löytyisi. ONNEKSI olin väärässä.Siellähän se kortti oli majaillut, lähikuppilan tiskin alla. Huh, melkein jo ehdin pelästyä :D

Kun olin päässyt yli tapahtuneessa, matka jatkui rannalle. Olin sielä 4 tuntia. Välillä taisin nukahtaakin, mutta heräsin sateeseen ja lasten ääniin. Hyvä, että heräsin.

Eilen kuvailin lempparempia kosmetiikka-tuotteitani tätä postausta varten. Harmi vain, etten vieläkään osaa tehdä kuvista kollaaseja, joten pakko tytyyä näihin yksittäisiin isoihin kuviin.

Kasvojen hoitotuotteet

Näitä kahta käytän kasvojen pesuun. Garnierin puhdistusmaito ei puhdista pakkelikerroksiani ihan täysin, vaan ihoon jää meikkiä, minkä puhdistamiseen käytän heti perään tuota Neutrogenaa. Viimeistään tuolla kasvoista tulee puhtaat. Neutrogenan kuorivassa putsarissa on pieniä rakeita, jotka saattavat olla turhan tujua tavaraa herkkäihoisille, mutta mun rasvanaamassa toimii. Tuolla kylppärin kaapissa on toinenkin Neurgonenan puteli, mutta se mönjä ei ole yhtä hyvää, koska siitä puuttuu rakeet. Tuotteen nimi taitaa olla Visibly Clear 2in1 ja sitä voi käyttää yhtälailla normaaliin kasvojen pesuun kuin naamiona.

Ja tässä aine, joka on pelastanut mut tuhansilta(oikeesti:D) finneiltä. Basiron. Ihan lemppari! Ehkä ensimmäinen aine, joka oikeasti toimii, niinkuin luvataan. En käytä tätä päivittäin, vain silloin kun oikein kukkii. Kyseessä on siis akneiholle tarkoitettu pesuaine. Pakkauksessa lukee, että saattaa aiheuttaa kirvelyä tai kuumotusta sun muuta, mutta mulla ei ole esiintynyt mitään noista oireista, vaikka jättäisin tämän pidemmäksikin aikaa nassuun. Tiedä sitten tulisiko noita oireita, jos käyttäisin tätä päivittäin. Multa löytyy myös saman sarjan voide, jota ei pestä pois. Sitäkin käytän silloin tällöin. Kuvassa näkyvä pesugeeli on kyllä mun mielestä tehokkaampaa. Niin ja tätähän löytyy apteekista.

Vichyn kosteusvoide. Kesäisin kosteuttaa tarpeeksi yksinään, talvella kätän tämän ja hieman rasvaisemman perusvoiteen sekoitusta. Monet tuotteen lupaavat supistaa ihohuokosia. Harvat niistä toimivat. Ainakaan omalla ihollani. Tämä tuote ei vain lupaa, vaan myös tekee sen. Huokoset on silmin nähden pienemmät tämän levityksen jälkeen. Tuote lupaa vähentää finnejä yms, mutta sellasta vaikutusta en ole huomannut. Kosteutus ja erityisesti huokosten pienentäminen ovat tämän tuotteen valttejaja noiden ominaisuuksien takia olen valmis pulittamaan tästä pikkupullosta pari kymppiä. Apteekista tämäkin.

Garnierin nordic essentials 2in1 waterproof make-up removerilla (huh mikä nimi) poistan silmämeikin. Tämä liuottaa vedenkestävänkin ripsivärin parhaiten. Aine on tarkoitettu ensisijaisesti kasvojen puhdistamiseen (?), mutta toimii silmissä yhtä hyvin.


Freemanin kasvonaamiot ovat suosikkejani. Mulla on varmaan viittä erilaista tällaista. Tekee ihosta pehmeämmän ja saa sen tuntumaan puhtaammalta. Käytän ehkä kerran viikossa tätä, joskus useamminkin. Näitä saa ostaa ainakin Emotioneista ja Sokoksista. Joitakin Freemanin tuotteita myyvät myös Prismat ja Sittarit.

Haha, en saanut noiden mainostamisesta mitään rahaa, vaikka aika myyntipuheet olikin! :D
Laitan huomenna vartalon hoitotuotteet ja hiusjutut, nyt ei energia riitä sellaseen.

Hauskaa iltaa ja yötä :) Moi.

-Ansku

2 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Ihana blogi sulla :) Ja tosta garnierin puhdistus jutusta, ni mä ite oon osatnu ja käyttäny sitä ihan silmämeikin poistoaineena. Et mun mielestä se on vaan silmämeikin puhistusaine :D

Ansku kirjoitti...

Kiiitoss :)Ai on! Nonnis, mä luulin just toisipäin :D