perjantai 30. heinäkuuta 2010

FAIJA

Helou.

Aamupäivällä lähdettiin käymään kaupassa ja päädyttiin hengailemaan yhteen kivaan leikkipaikkaan.
Lähdin matkaan korkkareissa, mutta tapani mukaan mulla oli läpsyt messissä. Ja hyvä, että oli! Pidän lähes aina korottomia kenkiä mukanani, jos vaikka sattuu jalat kipeytymään koroissa (mitä itselleni tapahtuu onneksi todella harvoin) tai joutuu sellaiseen tilanteeseen, johon rennommat kengät sopii paremmin.
Löysin harmaat monen vuoden takaiset Onlyn shortsini uudestaan..

Ja käytin tollasta salkkumaista kirppislaukkua, jota rakastan vieläkin, vaikka se on ollut mulla jo muutaman vuoden. Mitä mieltä, voiko sitä vielä käyttää?
Niin ikään kirppikseltä hommattu kukkapaitakin pääsi ensimmäistä kertaa päälle. Mä tykkäsin kyllä. :) Vaikka olihan se niin törkeen hiostavaa matskua, että mun oli pakko pulahtaa järveen sen takia. Noo eikait siinä.

Iltapalaksi meillä onkin sitten Faija, jonka vois kohta katsoa! Ja EHKÄ pienelle yö-ajelulle sen jälkeen, jos multa kysytään. Veikkaanpa, että kysytään ;>
Huh hellettä. Olenko mä ainoa, jota ottaa pattiin, kun ei pysty käyttämään "kesätakkeja" eli siis kaikkia kivoja jakkuja ja lyhyitä, ohuita takkeja? Mulla olisi kaapissa vaikka minkälaista päällysvaatetta kesäksi, mutta toi lämpötilaittarin lukema ei inspaa käyttämään niitä! Okei ja mulla on ehkä vähän ikävä leggareitakin. Varmaan pitäis muuttaa lappiin. Siellä on kuulemma ollut tällä viiikolla sellaset plus 9 astetta lämmintä :D

-Ansku

3 kommenttia:

Tiinu kirjoitti...

Ihana blogi sulla! Rupesin seuraamaan tätä muutama päivä sitten.

Tuosta Lappiin muuttamisesta... Näin rovaniemeläisenä sanon että ei tänne kannata tulla kylmien säiden perässä. :D Täällä on ihan hemmetin kosteaa! Koko viikon ollu jotain vähän alle 30 astetta (ja aurinko ei siis kunnolla paista edes) ja välissä sataa vettä ja jyrisee. Ja siis TODELLA hiostava ilma.

Joten nauti vaan siellä etelässä. :D Iteki tahtoisin pitkästä aikaa ottamaan aurinkoa :)

Ansku kirjoitti...

Oo kiva kiitos! :)

Aijjaa ihan tosi? Kun mun kaverin vanhemmat on lapissa nyt, niin ne valittaa että siellä on kauheen kylmä! Ne on varmaan ihan eri paikassa sitten tai jotain! Mut kuulostaa tosi tyhmältä kesä-säältä toi :s

Etköhän säkin vielä jonain päivänä pääse auringosta nauttimaan;>

Tiinu kirjoitti...

Haha. Toivottavasti :D Kiva kattoa sääennusteista että 'Jes! Huomenna 28 astetta lämmintä, ei sada ja aurinko paistaa' mut sit ku se päivä koittaa nii se on yhtä kostea ja hiostava ku muutki päivät tällä viikolla...

Mut toivottavasti se aurinko tulis sieltä etelästä välissä tännekin ;) Alkaa rusketus kohta kaikota :D