torstai 29. heinäkuuta 2010

Sello shopping

Morjenstapäevvöö!

Tämä päivä onkin hujahtanut minkäs muunkaan, kuin shoppailun merkeissä! Lähdettiin aamu kymmeneltä Selloon. Tai mä menin Selloon ja toi toinen työhaastattelun (ja sai paikan heti!).Saa onnitella.
Mulla on ollut niin hyvä päivä ja näytän viivasilmä-hymiöltä (=)) koko ajan! Osasyynä hyvään mieleen ovat tietenkin - nämä:

Shortsit ja pöksyt Vero Modasta. Housut maksoi 5 euroa, niin eihän niitä voinut kauppaan jättää. Ja no ei shortsejakaan, joilla hintaa oli 15e.

Hooämmällä katselin näitä..
Toi oikeen reunan kolitsihame oli ihana! Vetoketjut ja kaikki.
Jätin sen kuitenkin vielä kauppaan, koska en tiennyt minkä kanssa sen yhdistäisin. Sen sijaan ostin jotakin raidallista ja mustavalkoista..eli kuvassa aika heikosti näkyvän jakun.

Kuten kaikki Atriallakin tietävät - Hyvä ruoka, parempi mieli. Hyvä mieli johtui siis myös hyvästä ruoasta. Hesekuvia tänne ei ehdity kuvailla, koska ensimmäisenä mielessä oli ruoka, ei kamera. Kanatortilla-ateria on muuten mun lemppari! Hyvä, että shortsit pysyi kiinni ruokailun jälkeen, haha.
Ainiin, hyvä ettei päässyt unohtumaan, päällä mulla oli ihanat Zarasta ostetut shortsit, jotka ei imartele mun kroppaa sitten yhtään. On ne silti kivat. Kahtokkee vaikka, jos tästä peilikuvasta mitään selvää saa.
Myönnettäköön, että syötyäni sain oikeesti pelätä ton sivuvetoketjun aukeavan. :D
Semmosta Sellosta.

Illalla käytiin vielä terassilla, josta muuten just tulin! Siellä oltiin näinkin surkeana :D

JOO NONIIN MENEN NUKKUMAAN MOROO


Ei kommentteja: