tiistai 20. heinäkuuta 2010

Esittely

Mä en ole kertonut itsestäni juuri mitään täällä, joten laitan tähän muutaman jutun itsestäni ja elämästäni.

1. Asun tällä hetkellä Vihdissä, mutta suunnitelmissa olisi pikapuolin muutto Helsinkiin
2. Olen seurustellut kohta 4,5 v.
3. En tykkää suklaasta. Hyi
4. Mulla on clip on-hiuslisäkkeet
5. Syön todella siis TODELLA paljon. Valitettavasti se alkaa pikkuhiljaa näkymään kropassakin:D
6. Olen kärsinyt aina huonosta ihosta
7. Mun vanhemmat erosivat ollessani vauva. Nään isääni noin 1-2 krt vuodessa
8. Olen aika tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni
9. Tämä blogiharrastus on valtavan kiva mun mielestä, vaikka tätä ei kovin moni luekaan.haha
10. Hoidan työkseni neliraajahalvaantunutta miestä
11. Se on ihan kivaa mun mielestä
12. Pelkään ötököitä todella_paljon
13. Käytän (=tuhlaan) ihan liikaa rahaa
14. Mulla on noin 30 uutta, käytämätöntä vaatetta laatikossani. Ne on kivoja ja aijon käyttää niitä, ne on vaan unohtuneet pariksi kuukaudeksi
15. Olen aina halunnut koiran ja meinaan hankkia sellaisen jonain päivänä
16. Käytän kymmeniä eri kosmetiikkatuotteita päivittäin, koska niillä leikkiminen on kivaa
20. Mulla on ihana poikaystävä. Se availee mulle ovia
21. Olen opiskellut lastenohjaajaksi, mutta en ole ikinä ollut alani töissä
22. Palan herkästi, jos olen liian kauan auringossa
23. Vaatekaupassa työskentely olis musta ihanaa
24. Fazerin tyrkisk peber-patukat on parhaita!
25. Rakastan leikkipuistoja

Tää oli tässä tällä kertaa. En viitsi nyt liikaa infota  ;>

Mulle saa ja täytyy laittaa postaus-ehdotuksia tulemaan! Mistä aiheesta haluaisit lukea?
Ehdottakaa mitä vain, yritän toteuttaa kaikki, ellette ihan mahdottomia pyydä :)

-Ansku

2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Tyrkisk peber patukat ?? onko sellasia!! Tahdon! :O
Kiva info! :)

Ansku kirjoitti...

Haha, onhan niitä. Ollut aika kauankin kai :D Ne on meheviä kyllä