lauantai 31. heinäkuuta 2010

No nyt mää sen tein!

Ostin vaaleet bootsit kesää varten. Öö mitä? - Jep, kesäsaappaat.
Mulle tuli jokunen viikko sitten sellanen olo, että mun on saatava sellaset. No nyt mä sen tein! Ostin ne. VIHDOIN. Oonko hullu?
En olekaan käynyt sovttamassa niitä kuin ehkä vaatimattomat 6 kertaa.
Aiemmilla ihastelu kerroilla mun ja niiden välillä oli hinta. Mielestäni turhan korkea sellanen. Nyt köpöttimet oli tarjouksessa -70% niin pakko ne oli mukaan ottaa.
Ihan sama onko ne muotia vai ei. Tai näyttääkö ne jonkun silmään typerältä.. IIHAN SAMA! Nyt ne on mun<3. Enkä pelkää käyttää niitä!

Kyseisistä kengistä mulla ei ole kuvaa, mutta tein elämäni ensimmäisen kollaasin, joka antaa vähän osviittaa niistä kengistä ja siitä mihin yhdistäisin ne.Kollaasista ei tarvitse sanoa mitään, tiedän, että se on "hieno". :D


Elikkäs kengät on aikalailla samanlaiset kuin kuvassa, tosin vaaleammat, eivätkä ihan noin sirot. Niiden kanssa pukisin ehdottomasti farkkua, kukkia ja ruutua. Mun silmään ne näyttää parhaalta yhdessä. Onko jollakulla ehdottomia Joo tai Ei-fiiliksiä kenkien suhteen?


Edit: Nyt sain otettua kuvan uusista popoista! Tämmösset on siis kyseessä, kivat vai kamalat?

En vissii jaksanu kääntää

-Ansku

Ei kommentteja: