maanantai 20. kesäkuuta 2011

Alastonkuvia

Ennen kuin alatte selaamaan raivolla alaspäin voin kertoa, ettei täällä oikeesti ole alastonkuvia. Jos joku Urpo nyt edes sellaista luuli. Sori urpot. Sen sijaan saatte nähdä kaikista mahtavimman, parhaimman ja söpöimmän löydöksen, mitä olen kirppishistoriani aikana tehnyt! Se ei ole kiva, vaan täydellinen. Hipelöin sitä tälläkin hetkellä.
Nyt kun olen kuumotellut tarpeeksi, niin voinkin lätkästä tähän alkuun kuvia jostain ei-niin-täydellisestä eli itsestäni. Koittakaa kestää.
Tää ei ookkaan niinku The Rasmuksen No fear, tididii, vaan niinku Anskun No eyes. Mitähän mä selitän.. 
Zommbie
Ei toi reppu ollu ollenkaan täynnä
Törmäsin matkalla Emmiin ja sen supakivaan laukkuun:
Tästä oli tärkeetä otta kuva, sillä tämä on kuulemma Jäken kovin menomesta, haha! :D Täytynee käydä joku viikonloppu testaamassa.

Olipahan kiva käydä Järvenpäässä pitkästä aikaa. Ja etenkin eurokirpussa, josta löysin sen mahtijutun (joojoo esittelen sen ihan justiinsa). Me juostiin vielä toiseenkin kirppikseen, mutta se oli piru vie kesäaikataulussa ja mennyt jo kiinni ajat sitten. Turhaan juostiin ! Päädyttiin sitten ostamaan syötävää (<3) ja mentiin tien viereen pikkunurtsille istuskelemaan. Kiva reissu oli.

Nojoo ja nyt vihdoin ne ostokset:
1. Tää on se täydellinen paita. Kuva ei imartele, mutta vannon luonnossa tuon olevan täydellinen. Väri, napit, leikkaus ja laskokset. Voi tätä ihanuutta :D Oon ihan huumassa tosta. Onko tää enää tervettä?
2. Söpö kukkamekko lähti mukaan vitosella. Leikkasin alimman röyhelön pois, niin siitä tuli täydellisen pituinen. Montakohan kertaa sana täydellinen on tässä postauksessa..
3. Turbaani seppälästä n. 3e. Tossa kuvassa saatoinkin olla vaikka alasti. Ken tietää.
4. Musta vekkihame 2e, Eurokirpparilta.

Loppuun vielä biisi, jota olen jostain käsittämättömästä syystä kuunnellut päivän joka välissä aina kun se on mahdollista..:D Ihme hullu.




                                                                               -Ansku

6 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Eikä! Kuvittelenko mä vaan (paljon mahdollista itseni tuntien:D), mutta sussa on suht paljon samaa näköä Natashan kanssa!;)

Ansku kirjoitti...

En mä tiedä :D Voi jotain tietty ollaki :D

Laura kirjoitti...

miten sä oot jäkeen eksynyt? ja voi ei, rt :DDD

mutta ihania kirppulöytöjä!

Ansku kirjoitti...

Hee nii onkin :p Kaveri sano että siellä on kiva kirppis! Olihan sinne päästävä :D

Anonyymi kirjoitti...

Hahahah mulla on yksi hatara muistikuva tosta RT.stä kun olin viettämässä kaverin synttäreitä Keravalla ja mut pakotettiin tonne.......... No tietääpä ettei toista kertaa tarvii käydä....

Ansku kirjoitti...

Hui. Kuulostaa pahalta!