keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Minni

Päivää ihmiset!

Tulin päivittämään tänne päivän asua ja kertomaan illan suunnitelmista, koska ketä nyt ei mun ilta-ohjelmani kiinnostaisi. Eiks je!
Asu oli taas mitä oli. Lapsellinen ja turhia krumeluureja (vai mikäs se sana oli?) sisältävä sekasorto, eli mulle täysin sopiva. :)

En sitten edelleenkään kärsi masennuksesta, vaikka kuvista niin voisikin päätellä.

Illaksi mulla on vuokrattuna leffa. Aikamoinen ylläripylläri. Joku sanoikin kommenttiboksissa että "katot vissiin aika paljon leffoja?". Totesin siihen, että " en mä nyt niin kovin paljoa. Ehkä yhden viikossa:)". Kai se on nyt kuitenkin myönnettävä, että kyllä niitä tulee katsottua enemmän, kuin se yksi viikossa
Mitäs. Kaikki on näköjään väärinpäin tänään.
Kävin äsken ostamassa hiusvärit siinä toivossa, että jaksaisin värjätä pääkarvani tänään. Nyt kun ajattelen, niin ei. Enpä usko, että jaksan edes. :D

Oon muuten käyttänyt Live Color XXL väriä niin kauan kuin muistan. Se on osottautunut ainakin mulle parhaaksi markettiväriksi, mikä tarkottaa käytännössä sitä, että tuolla saan oman maantienharmaan värini tarpeeksi vaaleaksi. Erehdyin joskus kokeilemaan Garnierin värinpoistoa, jonka jälkeen tukka oli niin keltanen, kuin vaan voi olla! Ei kovin viehättävä lopputulos siis. Sen kokemuksen jälkeen oon aina käyttänyt tuota, enkä ikinä ole saanut hiuksista niin keltasia, kuin värinpostoilla. Eli siis, suosittelen!

Lopuksi heitän päähän (erityisesti sinne vasta vaalennettuun tyveen) Récital Préférence  värin sävyssä 10.1, Helsinki. Ton setin jälkeen sitä ei-toivottua keltaista sävyä ei pitäisi enää olla mailla halmeilla.
(VIHAAN kaikkia tyhmiä sanontoja, mutta siti käytän niitä?! :D)

-Ansku

7 kommenttia:

ThE fAsHiOn WoRsHiPeR kirjoitti...

I LOVE the bow/headband & pink cardi :)

XoXo-Kelli K
http://thefashionworshiper.blogspot.com/

Ansku kirjoitti...

ThE fAsHiOn WoRsHiPeR: Thnx<3!

Maarit kirjoitti...

Minä olen vain nero ja tajuan leffariippuvaisuutesi :D

Ejvi ✮ kirjoitti...

That bow is awesome!! :) You look really pretty XX

Ansku kirjoitti...

Maarit: Noni, hyvä!

Evji: Whii. Thank you and you too! :)

Anonyymi kirjoitti...

Söpö asu ja kiitos hiusvinkeistä :)

Ansku kirjoitti...

Kiitos ja kiva jos oli apua :)!