torstai 16. syyskuuta 2010

H&M uutuuksia

Ihania juttuja hennesin nettikaupassa, taas. En kestä!
Mä olen ihan fanaattinen Hennesin nettikaupan uutuuksien suhteen. Joka torstai sama juttu. :D Voi onneksi, ONNEKSI Zaralla ei ole nettikauppaa.. Siitä vasta sekoaminen syntyiskin!

Hetkonen, mä vasta nyt huomasin, että mun tekemät kollaasit on siksikin niin hölmön näkösiä, kun kaikkien kuvien reunat eivät mahdu kollaasin sisään. Nonnii. Voisin jatkossa opetella tekemään vähän siistimmin, jos jaksan. :>

-Ansku

11 kommenttia:

mirana kirjoitti...

Munkin mielestä hm:lle tulee koko ajan kivempiä ja kivempiä vaatteita, vaikea pysyä erossa!! :D

pssst, apua, mun on pakko sanoa tähän, että Zaralla on kyllä nettikauppa :D

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/worldwide

Ansku kirjoitti...

mirana: haha, joo :p Ainiin, niinpäs onkin, mutta se ei käsittääkseni toimita suomeen :s Ehkä ihan hyvä vain! :D lompakkoa ajatellen!

Anonyymi kirjoitti...

Tuli tässä mieleen, että oletko sä ollut ikinä ruskeahiuksinen? Ajattelin, että se näyttäisi varmaan luonnollisemmalle ja jotenkin tyylikkäämmälle... :) Ei sillä, kyllä sulle nuo vaaleatkin sopii!

Ansku kirjoitti...

Oon ollut, joskus 5-6 vuotta sitten! Ajattelinkin värjätä tummemmiksi kohtapuolin, mutta en ihan tiedä usklallanko, kun sitten sitä vaaleeta ei saa kovin helposti takasin, jos ei vaikka haluiskaan pitää tummia. Kinkkinen juttu! :)

Lotta kirjoitti...

Zarallahan muuten on nettikauppa. :D

Ansku kirjoitti...

Niin juu, niinpä onkin! Mutta kun se ei toimita suomeen niin siitä ei oo hyötyä :D

noona kirjoitti...

Oi vitsit sulla on kiva blogi, löysin tän ihan äskettäin! Oon samaa mieltä ton H&M:n suhteen, etenkin toi hapsulaukku houkuttais niin paljon... Kattelin nimittäin joskus Friis&Companyn samantapaista laukkua, muttei tullut ostettua, joten ehkä mä sit klikkaan ton omakseni. :-D

Haidi kirjoitti...

vähän kivoja juttuja :)

Ansku kirjoitti...

Noona: Aii voi kiva kiitos :) Joo mäkin olisin halunnut sen, mutta ei tullut ostettua. Joten tuo on ehkä pakko ostaa :p

Haidi: Niinpä! Hennesin jutut vaan kivenee ja kivenee. Ei toi ollut edes sana, mut you get the pointt !:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan totta, että tonne H&M sivuille tulee koko ajan kaikke uutta ja ihanaa! itekin tilailen sieltä vähän väliä vaatteita :)

Ansku kirjoitti...

Juu sama vika! Se on paha. :D