keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Hullu inspishyökkäys

Mulle tuli kamala hätä äsken! Kunnon inspishätä. Se alkoi tästä postauksesta.. ja sai mut etsimään netistä kuvia. Mistähän saisi ostettua tarpeeksi aikaa näiden tekemistä varten.

1. Inspiraaitiotaulu. Tulis tarpeeseen tylsinä (HARMAINA) aamuina, joina ei keksi päälle pantavaa.

2. Niittikaulus! Kylläkyllä, mulle kiitos.

3. Kunnon niitit vanhan trenssin hihaan. Seuraava projektini olkoon tämä! Kun vaan saisin tehtyä projektini loppuun..Yleensä en pääse niin pitkälle. :D Katselin kumminkin Ebaysta niittejä jo..


4. ja 5. Paljetti- ja Peter Pan kaulukset! Pakko tehdä!

6. Söpöä! Valokuvia pyykinkuivatustelineen napsuttimiin. :-) En ehkä toteuta tätä kuitenkaan, mutta onhan tää nyt mainio.

-Ansku



4 kommenttia:

Iman kirjoitti...

Uu toi paljettikaulus ois siisti tehä! multa löytyy niittikaulus bleiseri, tilasin nellystä viime talvena :--)

BabyJane kirjoitti...

Asoksella myytiin ainakin yhdessä vaiheessa ihan julmetusti erilaisia irto-kauluksia :)

emma kirjoitti...

Voi onpa ihanan näkösia juttuja kaikki! Tuunailemalla saa kyllä vaatteisiin ihan uutta ilmettä(: Ite oon vaa niin surkea käsitöissä ettei tuommoinen näpertely kyllä multa onnistuisi...

Ansku kirjoitti...

IMAN: uii, kuulostaa makeelta!

BabyJane: Ai kiitti tiedosta :) !

emma: hei, mä oon kanssa tosi surkea käsitöissä :D