tiistai 26. lokakuuta 2010

Kaikki sileeks, tääl on bileet

Se oli muuten hemmetin ihastuttava juttu, miten tän sivun (kuvien) lataaminen hidastui, kun aloin laittaa kuvat tänne imagehostin kautta. Mulla loppui bloggerista kuvatila ja oon todennut imagehostin hyväksi "varabloggeriksi". Muuten joo, mutta kuvien lataaminen kesti mokkuloitsijoilla (hitaan mokkula-yhteyden omaavalla womppiksella nyt ainakin) yhtä kauan, kuin mummin 40-vuotiaan pyykinpesukoneen pikaohjelma.

MUTTA NYT ON TAPAHTUNUT JOTAIN ÄLLISTYTTÄVÄN MULLISTAVAA!
Uskomatontahan se on, mutta tiedättekös, kun minä olen oppinut pienentämään kuvat ennen imagehostiin lataamista. Se tarkoittaa sitä, että te mokkuloitsijatkin kykenette nyt ihailemaan kuviani..
Okei lopetan, mutta pontti oli siis se, että nyt pitäis näkyä paremmin kaikilla. Jees.

Lauantaina oltiin kaverin tupareissa ja siellä näytti ( ja minä näytin:D) tältä
 Ihan mahtava juoma-kylmä-kaappi : D
 Pidä hiuksista kiinni ettei ne putoo (ei pienennetty kuva)
Mikä tää kuvanlaatu on olevinaan?

Ja tässä välissä vois kysyä, että miksi toi pienennettyjen ja pienentämättömän kuvan laatuero on noin iso? Tai tottakai on mutta..
Ei kovin kiva juttu, että muutenkin heikkolaatuset kuvat menee vielä mössömmäksi välttämättömän pienentämisen takia. Riippuuko kuvien mössööntyminen ohjelmasta, jolla pienentää kuvat? APUVA.
Tästä on tullu ihan kamala valitusblogi, mutta mua itseäni ainakin ottaa päähän (vituttaaa) se, että kuvat eivät näytä hyviltä! ÄH.
Mä kun luulin, että kuvaongelma olis jo ratkaistu, mutta ei tietenkään ei. Sillonhan mä olisin päässyt aivan liian helpolla! :D

-Ansku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei mistä toi ekassa kuvassa näkyvä ihana satiinimekko/paita/toppi on? täydellinen!

Ansku kirjoitti...

Äh. Se on Vero Modasta 2 vuotta sitten, joten samoja ei varmaan myydä enää :S