maanantai 4. lokakuuta 2010

Jeppiskamaa

Ihan ekana. Kattokaa mitä juttuja h&m:n alessa on! Voin paljastaa, että saatoin tilata pari juttua..

Mut voi apua kun mulla oli jännittävä viikonloppu! Uskotteko? Mäkään.
Hengailin taas koko viikonlopun Teemulla juoden (köhh) ja blogeja lueskellen. Välillä käytiin kirppiksillä(saalis huomenna) ja katsottiin leffoja.
Ainiin ja tärkein; käytiin nostamassa perunoita maasta! Haha. Teemu löys mulle sydämen muotosen perunan. Jee. Sangen romanttista sanoisinko :-D

Ai että mulla palaa käämi bloggeriin. Jostain syystä sain ylläolevan kuvan lisättyä tänne, mutta en muita?! ÖÖ SELEVÄ 

Mutta oi miten nettikaupat helpottavatkaan tuskaani. Onneksi sain sentään lisättyä nämä kengät tänne. 276494 yrittämän jälkeen, mutta kuitenkin. Törmäsin näihin Petran blogissa ja se oli menoa sitten se.

Eiks oo ihanat?!

Joo on joo. Noniiin. Tästä ei tuu nyt yhtään mitän. Oon jotenkin ihan jumissa koko akka!:D En saa minkäänlaista tekstiä aikaseks. Varmaan parempi mennä nukkumaan ja yrittää huomenna laittaa asuja ja ostoksia :)
Hauskaa illan jatkoa!

-Ansku

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

millä ohjelmalla teet oikeen noita kollaaseja :)? ps. noi nahkahansikkaat ois ihanat!

Ansku kirjoitti...

Mun kämäset kollaasit syntyy Picasalla. :D olikohan se nyt sitten Picasa kolmonen mikä mulla on :)

martienn kirjoitti...

oooo WOW , nice :)

Ansku kirjoitti...

;>