sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Haaste

Sain Mikaelalta haasteen, jee! Se menee näin

"Kerro minulle kolme (tai enemmän tai vähemmän) sellaista asiaa elämästäni, joista haluat että otan kuvan (esimerkiksi "lempipaikkasi kotona").  Lupaan ottaa kuvat(riippuu toki mitä kuvaustoiveita pistätte tulemahan :-D) ja liittää ne erilliseen merkintään. Haasta 3 ihmistä tämän jälkeen tekemään omat kuvamerkintänsä."


Jep eli kuvaustoiveita tänne päin kiitos! Toteutan ne sitten kun ehdin/jaksan/muistan. Eli ainakin kuukauden sisällä, luulisin! : D Ehkä jopa aikasemmin, haha.

Mä en nyt jaksa miettiä kenet haastaisin, mutta haastelen sitten huomenna, kun jaksan. Ja voisin laittaa kuvia viikonlopulta, mikäli jotakuta kiinnostaa? :-D


-Ansku

10 kommenttia:

Maarit kirjoitti...

Lemppari asuste
Puhelin
Inhokki vaate



Haluutko vielä näitä kuvausideoita?

Ansku kirjoitti...

No voithan sä laittaa, mut ei ihan loputtomasti kuitenkaan :):D

Unknown kirjoitti...

-Paikka, josta useimmiten päivität blogia
-Hajuvetesi
-Käytössä olevat pussilakanasi

:)

Anonyymi kirjoitti...

lempimukisi,
tv,
lempilehti,
hienoin seinä,
sänkysi,
lempiasuste

Anonyymi kirjoitti...

kaikki kynsilakkasi (:

strawberry kirjoitti...

hmm.. vaikka lempi-irtokarkkisi,
jääkaapin magneetit :D (jos teillä sellasia on) ja hömhöm vaikkapa mukavimmat sukat :))

Anonyymi kirjoitti...

tää ei nyt välttämättä liity tähän mutta jonkulainen postaus sun perus meikistä olis kiva :) tai ylensäkki joku meikki postaus. mun mielestä sun meikki näyttää kivalta ni olis kiva tietää miten teet sen. Ja siis onhan sulla varmaan erilainen meikki eri päivinä mutta muistaisin joskus että sanoit ettet hirveen usein keksi mitään uutta meikkiä ! korjaa jos muistan väärin. mut siis joku sellanen olis kiva :)

Ansku kirjoitti...

Ookei, kiitos ja kiitos ideasta. :) Mun mielestä meikkipostaus on kivoin videona, mutta mulla ei ole kameraa, jolla sais videokuvaa :s
Eikä mulla olis varmaan edes pokkaa tehdä mitään videpoita, haha : D
Voinhan mä ne meikkiin käyttämän tuotteet kuvata ja selittää miten niitä laitan..tai jotain? :)
Mutta siis. Mä en tosiaan osaa meikata hyvin..:D

mejj kirjoitti...

joo vaikka sellanen :)

Ansku kirjoitti...

Ookei. :)