maanantai 16. toukokuuta 2011

Forever21 ja muuta mukavaa


Yllä näkyvät kollaasit kokosin Forever21:n kamoista pikku kätösilläni tekemisen puutteessa. Mites tuo kukkahattu tai vaaleat ballerinat iskee? - No kyllä kiitos, en usko että kieltäytyisin mikäli joku jostain kumman syystä tahtoisi mokomat mulle tarjota.
Nuo ruskeat kengät saa silmät sellaiseen tilaan, että ne vaan tuijottaa ko. popoja ja lähettää aivoille sellaisia signaaleja, jotka saavat klikkaamaan ne ostoskoriin. No ei ihan, sillä olen välttynyt tilaamiselta. Toistaiseksi. Mutta onneksi Hennesin aleista löytyy samantyyliset ja melkein yhtä söpöt nauhakengät jotka lähtee tilaukseen än-yy-tee-nyt.


Multa on päässyt unohtumaan Ikeasta hankittu ja parissa muussakin blogissa esiintynyt keksivati (?:D) esittelemättä. Koska yritän (HUOM. Yritän.) selvitä ilman hiilareita laitoin siihen koruja. Ties vaikka pahimmassa hiilaripuutteessa päätyisin syömään niitä. Vähän kyllä pelottaa se mahdollisuus..NO HEHHEH menen nukkumaan.

-Ansku

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kekseliästä! :D Ite oon tosi huono käyttää koruja. Jos otan kouluun sormuksen, se ei pysy paikallaan vaan pitää koko ajan olla pyörittelemässä ja siirtelemässä. Mitään isoja kaulakoruja en oikeen kehtaa käyttää. Pienet nappikorvisket vaihtelee päivittäin ja juhlallisempiin tilaisuuksiin otan yleensä jotkut näyttävämmät.

Lisäks ostin kerran yhden liian ison sormuksen mulle (koko S). En tiiä saanko alkaa kaupitella sitä sulle. Epäsuorakysymys. ;D

Ansku kirjoitti...

hah :D Mikset kehtaisi käyttää vaikka statement kaulakorua? Nehän on superkivoja :) Mun nakkisormille S koko on sopiva, vaikka on mulla joku xs kokoinenkin kai.. Voithan sä sitä kaupitella vaikka jollekin kaverilles, niin ei tarvii maksaa postimaksuja? :)

Unknown kirjoitti...

hei satutko muistamaan paljonko toi keksivati maksoi ikeassa? :)

Ansku kirjoitti...

Jjuuu se oli jotain 14,95 ja IKEAfamily-kortilla n 13e :)