perjantai 11. maaliskuuta 2011

Inkkariii

Kuvateksti: Aika perseestä

Vihdoin mun kauan kaivattu Mschicin paketti otti saapuakseen. Tilasin viime viikolla Citydealin edullisella lahjakortilla itselleni muutamat meikit Mschiciltä. Lahjakortin arvo oli 40, mutta sen sai ostettua joskus (joulukuussa?) 20eugenilla citydealina ja meikäläinenhän ei pystynyt vastustamaan mojovaa tarjousta (muistan, kun sormet syyhyten maksoin lahjakorttini mairea "juuri saanut" ilme naamalla ajatellen, että täähän on vähän niinkuin ostaisi 40e kahellakympillä!. :D)

Mschicillä (piru vie, kun toi on vaikeaa kirjoittaa!! :D) oli  ystävänpäivä-kampanja, jonka aikana kukin sai kaikki tilaamansa tuotteet tuplana. Mä lähetin noihin aikoihin viestiä Mschicille ja kysyin, että onko tupla-etu voimassa lahjakortilla ostettaessa. Ei kuulemma ollut. Nooniin tottakai, tottakai.
Tänään mua odotti Hietsun rannan postissa varsin mainio ylläripylläri. Paketti, jossa kaikki tuotteet oli tuplana!




Citydealeja kannatta oikeesti pitää silmällä osotteessa Citydeal.fi, sillä sieltä voi löytää tosi hyviä tarjouksia ja vielä sellaisia, millä tekeekin jotain, eikä niitä  "osta pyykinpesu-pulveria, saat kaupan päälle hiekkalapion!!"
Uskomatonta, mutta totta.



-Ansku

4 kommenttia:

minna kirjoitti...

hitsi vie, mä rupeen tästälähin myöskin seuraan citydealia!

Ansku kirjoitti...

Juu! Äiti suosittelee. Ja mä! :)

Sirpale kirjoitti...

Sulla on tosi kiva tyyli:)!

Ansku kirjoitti...

Vooi, kiitos!<3