tiistai 22. maaliskuuta 2011

Heipuli tyypit! Tulin vaan nopeesti päivittelemähän vanhaa asua jossa tuo "sulkatakki" pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön.
 Pääsin vasta seitsemältä kotiin, vaikka normaalisti olen täällä jo sinä puoli viiden pintaan.
Ensimmäinen asia, mikä viivytti oli Keskuskadun Glitterin ale. Siellä oli melkein kaikki -75% eli voitte kuvitella miten paljon meikäläinen kauhoi rihkamaa pikkuruiseen ostoskoriin.. Miksköhän siellä on niin pienet korit..kyllä mä meinaan olisin saanut täytettyä ihan normikokoisen marketin ostoskorin niillä koruilla.. Toisin sanoen - siellä oli niin pirusti kaikkea kivaa.
JA NYT ALOIN TAAS HAAVEILEMAAN NIISTÄ KAUPPAAN JÄÄNEISTÄ YKSILÖISTÄ. Apua.

Äijäkengät :D<3
Kyllä - ihan tarkoituksella vain yksi korvis. Mä olen jo pidemmän aikaa käyttänyt korvakoruja toispuoleisesti, mutta nyt se on vissiin oikeen muotiakin! :D Olen aikaani edellä selvästi.
Ja vielä pari random kuvaa päivältä, jolloin pääsin vihdoin seiskaratikan kyytiin (huima kokemus) ja Ginaan bongailemaan kevät juttuja ja toteamaan että kyllä - haluan ne kaikki. Erityisesti turkoosi sulkakoru sopisi mun kokoelmaan..

Niin ja se toinen asia, mikä viivästytti kotiin tuloa oli avainten kotiin unohtaminen. Hiivatti mä sanon :D ! Sai olla viimeinen kerta!

-Ansku

6 kommenttia:

Mii kirjoitti...

Oiiii mikä ihana toi Ginan takki! Pakko saada! :---)

Ansku kirjoitti...

Eikö! :)

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihana toi sulkatakki! onko lämmin?

Ansku kirjoitti...

Kiitos! Se on kyllä kiva, mutta ei se mitään lämmitä..Enemmänkin ehkä jakku, kuin takki :) Kunhan ilmat lämpenee, niin alan käyttämään enemmänkin!

Anonyymi kirjoitti...

Itse asiassa ihan mageet bootsit!

Ansku kirjoitti...

Jepulis, kiitosta! Mäkin tykkään noista kauheesti.