maanantai 8. marraskuuta 2010

Tupsu ja pallerot

Hui. Viikonloput tuntuu kuluvan järkyttävän nopeasti. Muutenkin ajankulku on ottanut jonkun ihme spurtin.
Täältä tullaan ysin nukkumaan-meno-aika, Matti&Teppo ja a-studio

Maanantai-vaatteet
Löysin vanhan Ginan trenssin uudestaan ja totesin, ettei se sovi talvitakiksi. : D
Viikonloppuna huomasin muutakin. Nimittäin olevani rakastunut noihin uusiin kenkiin. Niin kivat!  

Yks asia mihin en rakastunut oli se uusi ja viimeinen Saw. Kävin katsomassa sen lauantaina ja voin kertoa, ettei ollut mun juttu. Leffa oli 3D ja ne lasit oli ihan kamalat! Tuntui huonoilta päässä. Eikä itse leffakaan ollut kummoinen. Ihan perus kidutus-palottelu-setti. Kertokaa mulle jotain oikeesti hyviä kauhuleffoja?
Hyi mua alkaa pelottamaan, jos muistelen sitä leffaa vielä. 

Tänään sain töistä tämmösen
Khuul matkaradio! : D Kuunnelkaa te vaan niitä Ipodejanne, losers!
 Lähdenpä kuuntelemaan uutta radiota, syömään jätskiä ja kuolaamaan vaatteita. :)

-Ansku

4 kommenttia:

Maarit kirjoitti...

Kidutat mua noilla kengillä=( Mä kohta sorrun oikeesti tilaamaan noi ja oon sitten 184senttiä (jos noi on 13sentin korko)

Ansku kirjoitti...

Just hyvä pituus! : D Tilaa vaan :)

Hanna kirjoitti...

Onko noilla kengillä oikeesti (tai edes leikisti) hyvä kävellä? :D Noi näyttäis niiiiiin kivoilta.

Ansku kirjoitti...

Musta noi kengät näyttää siltä, että niillä olis hyvä kävellä, mutta ei! Ei ole hyvä kävellä : D Jos noillä kävelee yli puol tuntia putkeen, niin alkaa tuntua siltä, kun olis ollut luistimet tosi kireellä jalassa! Tiiätkö sellanen ilkee kipu!